Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2012. október 15., hétfő

Kötött fehér csipkés pulcsim

Jéé !

Tényleg még az oldalsávba minta ötletnek sem töltöttem fel azt a pulcsit.

pedig, pedig pedig
szeretem

majdnem minden évben kötök magamnak egyet, mert vagy kifogyom, vagy szétnyúlik vagy,,,

azért szeretek magamnak készíteni, mert én speciális fazont kedvelek
szeretem a mélyen kivágott pulcsikat
szeretem ha hosszába csíkozottak

ha olyan hosszú amilyennek én szeretem
ha csipkés, és ha nem hosszú az ujja

és mivel nekem rendkívül rövid karjaim vannak, venni nemigazán tudok

nézzük ezt a példányt
sok variációját készítem én ennek az alapötletnek
hosszában valamiféle alap csík, és közte egy-egy csipke minta

ennek a különlegessége a hosszú patent rész

és az elrontott nyakkivágás
ez a nyak még nekem is nagy lett, majdnem a mellem alatt van
hogy ezt kicsit jóvá tegyem körbe horgoltam

a mintákat a fényképről le lehet olvasni, a többi fantázia kérdése

tudjátok én csak ötleteket szeretek adni
mindenki a saját méretére variálja





ezek teljesen egyszerű csavarás és csippkeminták

ha mégis kell segítség, akkor írj e-mailt és leírom rendesebben

az ujját is csak felszedtem, nem bevarrt
a nyaka megoldást pedig egy másik bejegyzésben leírtam, keresd meg :-)

most leírom a szemszámokat :

a patent rész 104 szem széles, és 40 sor hosszú

utána még 60 sor az eleje és a háta is
az elején a kivágás a 11 sorban kezdődik, de ez túl korainak látszik, tehát ha rám hallgatsz akkor 5-10 soral feljebb kezdd

a nyaka kivágása elől és hátul is 42 szem


az ujja fel van szedve
abból a 60 sorból amit az oldalán számolsz a 27-után, vagyis a felső 33 sor szélszemébe szedtem fel

49-49 szemet elején és hátán, plusz a közepén, tehát 99 szemmel kezdtem az ujját

ami 47 sor, + a patent ami 20 sor

a 47 sorban már csak 70 szem van, amit a 47 sorra elosztva egyenletesen fogyasztunk le

a patent 64 szem, és ahogy mondtam 20 sor

ezt a 14 szemet az patent első, vagy a mint utolsó sorában fogyasztottam még le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése