Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2012. november 14., szerda

Nyakmelegítő fiúnak, lánynak, apának, anyának


MEGRENDELHETŐ 1000 FT / DB
MINDEN SZíNBEN, BÁRMILYEN MÉRETBEN
.
Ebben a színben persze férfinak való, de készítek majd Rákénak is rózsaszínben.

Praktikus, meleg, és variálható.
Például hosszabb nyakkal , ami visszahajtható.
Nagyon egyszerű.





120 szemmel a nyaka tetején kezdem 3-as zoknikötő tűvel

a 10. sortól 15 sort vékonyabb tűvel, mondjuk 2,5-sel
majd ismét  hármassal
összesen 40 sor

majd a 120 szemből hetvenet eldolgozunk , mintha befejeznénk a munkát, és a maradék 50 szemet már oda- vissza kötjük.

a szélein megmarad a patent minta , a közepén szélesebb lusta kötés
vagyis egy sor oda vissza sima, majd egy fordított

minden 4. sorban fogyasztunk egy egy szemet a szélminta és a közepeminta találkozásánál.

természetesen a végtelenségig variálható

most olyat készülök kötni, aminek a nyaka utáni része nem csak ilyen előke szerű, hanem körben folytatódik.

Kicsit megszivattam saját magam.

Megrendelésre készítettem kisfiúnak egy ilyen nyakmelegeítőt.

Levontam a 120 szemből egy csomót, és  elkezdtem 108 szemmel.
Csináltam, csináltam, megcsináltam és nagy lett.
Nem vettem figyelembe hogy ez a fonal egy hajszállal, de tényleg csak egy hajszállal vastagabb .

Tehát a 108 szemből 34 sorral nekem való felnőtt méret lett.

Összekaptam hát magam és elkészítettem 92 szemből 30 sorral, és ez már nagyjából jó méret volt.
Botondnak most, 2 és fél évesen kicsit nagy, de egy 4-5 éves fiúcskának remélhetőleg jó.


1 megjegyzés: