Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2012. december 28., péntek

Facebookról nyári színes horgolt felső

ezt a blúzt szintén nem én készítettem
ma találtuk a Facebookon, és megosztottuk

aki feltette : MELEGIN ÖRGÜ DÜNYASI











szóval gyorsan lehorgoltam, és lerajzoltam, majd megpróbálom le is írni



az első sor csak láncívekből áll.

1. a kis láncívek 5 szemesek, ebből 3 van,,,,, a nagy 8 szemes

2. a nagy láncívbe 10 ERP-t horgoltam , amit egy rövidpálcával a kis láncívhez horgoltam,, majd 2 db 5 láncszemes ív jön

3. minden ERP-re egy ERP, de köztük 1-1 láncszem van, majd 1 db 5 láncszemes ív

4. minden ERP re , és minden láncszemre 1-1 ERP, vagyis 19

5. = 1 sor ismétlődik

na most,, én itt csak próbálkoztam a számokkal, nagyjából jó is lett, de azt láttam hogy az első sor kis láncívei közül a középsőt nem 5 láncszemmel, hanem 6, vagy 7 láncszemmel kellene megpróbálni, hogy feljebb jöjjön.

a fényképen a blúzt nézve, az utolsó sorban is van szaporítás, tehát nem 19 szem, hanem szerintem nagyjából 28 van,,,, de ez próbálgatás kérdése, a szisztéma adott

a többi nagyjából jó

ha megnézed a fényképet , akkor kéthatod, hogy az első mintánál még több pálcával próbálkoztam, de az soknak bizonyult

Jó próbálkozást :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése