Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2020. március 27., péntek

HORGOLT LEVENDULABABÁK

AZ ANGYALKÁKHOZ HASONLÓ MINTÁVAL, HORGOLTAM LEVENDULATÜNDÉREKET IS

Színes Eldorádóból és Honleányból,
kicsi zacskókba aprított levendulát töltöttem, és belekötöztem a szoknyájukba.
fa fejet készen lehet kapni a boltokban
glória helyett pedig kalapot horgoltam nekik .

Az első képek az első, régebbi verzióról készültek, ahol nem zacsiba tettem a levendulát, hanem  csak simán belekötöztem. Ez nem bizonyult jó megoldásnak, mert idővel a levendula lepotyogott a száráról. Az újabbaknak a szoknyájába kötöttem a zacsit .
























1 megjegyzés: