Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2024. április 27., szombat

Horgolt nyári felső Hajninak

Hosszú idő után újra készíttem olyasmit amit érdemesnek találok megosztani .


Kisfiam barátnőjének horgoltam ezt a felsőt



CATANIA JELLEGŰ FONALBÓL KÉSZÜLT.


Előszőr a mellrészeket horgoltam meg .

4 láncszem helyettesítette az első pálcát. A legelső láncszembe öltve horgoltam még 12 egyráhajtásos pálcát . A következő sor ráhajtás nélküli pálcákból áll. Minden másodikba szaporítva + egy szemet .

Harmadik sor csupa egyráhajtásos pálca, szintén szaporítva. Próbáld meg leolvasni a képet.

a további sorokban 3-mal elosztva az összes szemszámot, a sarkoknál szaporítva. Így lesz háromszög alakú. A sorok sarkainál ráhajtásos pálcákat horgoltam, a közepén ráhajtás nélkülit.

Ezzel egyre inkább háromszög alakú lett.  Ezt addig folytasd míg el nem éred a kívánt méretet.

A széle sor mint látható egy díszsor. Egy  sor legyező minta, majd sima pálcák pikóval. A háromszög egyik oldalán pikó nélkül.

amikor elkészültek a háromszögek , egymás mellé tettem őket.

Elindultam 40 láncszemmel, majd fogtam az első háromszöget ráhorgoltam 42 sima pálcát, majd 2 láncszem aztán a másik háromszög ismét 42 pálcával. Utána ismét 40 lánszem.

Megfordultam a sor végén és visszafelé sima pálcákkal haladtam .

Innentől fogva szabad mintaválasztással haladunk lefelé. Én egyik függönyöm mintáját használtam.

majd idelinkelem ..

Amikor elértük a kívánt hosszúságot, akkor az oldalára horgolunk záró sort, lukakkal, ahol majd össze tudjuk gombolni.






1 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem esetleg, hogy ez mekkora méretű lesz? Illetve mennyi fonalra van szükség az elkészítéshez?

    VálaszTörlés