Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2012. december 3., hétfő

KEDVENC KÖTÖTT FÜLES BABA SAPKÁM

EZT A SAPIT MEG LEHET RENDELNI BÁRMILYEN SZÍNBEN ÉS AJÁNLOM KAMASZ ÉS FELNŐTT MÉRETBEN IS.



Kicsi baba kötött sapija, legkisebb méretben :

88 szemmel kezdtem, Liza fonalból, legkisebb 2-es zokni kötőt tűvel

12 sor patent minta után 2 sor sima

majd pár sor fordított patent után jön a minta

6 oszlopban megy a minta , tehát 4 oszlopban 7 sima szem, 2 oszlopban 6 megy

42 sorban kezdtem fogyasztani, először minden 4. sorban, majd a másodikban
amikor már csak egy szem maradt, akkor a csavarás minta 2 középső szemét kötöttem össze

csináltam egy luksort úgy, hogy minden 3-4. szemet összekötöttem, de előtte ráhajtottam egy szemet a tűre

még két sor sima után eldolgoztam, és horgoltam rá egy díszsort

végül felszedtem 15 szemet a fülének, de azt horgoltam hogy vastagabb legyen
elől 38 szemnyi minta marad szabadon

namost,,,,,,
ez egy szűken 36 centis sapi
felesleges végig 2-es tűvel horgolni, mert nagyon sűrű lett




1 megjegyzés:

  1. a fogyasztás hogyan történik,hány szem egy sorban,4 soronként hányszor?

    VálaszTörlés