Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2013. március 2., szombat

Baba kötött kardigán melírozott kékből

 Megrendelésre készült ez a kis kardigán. Sajnos a fényképen nem mutat olyan jól, mint készen.


Készül hozzá sapi is, majd azt is felteszem, ha kész.




Sajnos a kép azért is csal, mert a minta mosás előtt összekapja a pulcsit.
Kimosva, felvéve szebb lesz.
Most divatos gallér nyakat kötöttem neki
Az ujja végét visszahajthatóra kötöttem, tehát visszahajtva is hordható, ha nem sikerült volna eltalálni az ujja hosszát, vagy ahogy nő a gyerek, lehajtható :-))

Leírás :

A minta megegyezik a Botond drapp mellényével, vagyis bordás minta
2 fordított , egy sima szem, amit a visszáján mindig csak leemelek, 2 fordított, 4 sima
a 4 sima minden ötödik sorban fordított.

a szélessége 59 szem, az eleje 2 szer 33

magassága 49sor
az ujját a 30. sorban kezdtem felszedni, összesen 51 szemet
az ujjában, minden harmadik sorban fogyasztottam egészen 37 szemig
25.sorban már csak sima szemeket kötöttem, és a visszáján elfogyasztottam még 4 szemet
így a patent része 33 szem, és 4 sor

az elejét a nyakánál a 40. sorban kezdtem fogyasztani
a hátán a 46-ban

összesen 20 szemet fogyasztottam a nyakának

az eleje 33 szeméből 5 szem a széle minta, ami dupla lusta kötés







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése