Kedves Olvasóim !
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy mind az alkotásaimat, mind azok leírását felhasználják más oldalak. Engedélyem nélkül jelenítik meg saját blogjaikban. Sőt a pinterest is felhasználja a bejegyzéseimet az engedélyem nélkül .

A legdurvább eset , hogy kamu oldalak " árulják " a termékeimet a nevem felhasználásával . Nyilván aki hozzájuk utal, terméket nem fog kapni a pénzéért .

Szeretném tisztázni, hogy a mintáim , amik itt megtalálhatóak ingyenesek. Használhatjátok őket, de nem adok engedélyt további , más oldalakon történő felhasználasukra .
Megosztani, csak innen lehet, egyértelműen beazonosíthatóan, hogy ez az én szellemi termékem !!

Köszönöm ennek tudomásul vételét !

2013. március 5., kedd

EGYSZERŰ MARGARÉTA FÜLBEVALÓ

Egyszerű margaréta fülbevaló

 

Virág fülbevaló.Ne csapódj be, a minta utólag teljesül be.
1. 6 láncszemből gyűrű
2.  12 x ( ERP és 1 láncszem )
3.  az 1 láncszemekbe : 3 ERP egyszerre lehorgolva, 3 láncszem
4. körbehorgoljuk úgy hogy a 3 láncszembe 3 rövidpálca , a virágszirmok fölé 1 pikó

Most jön a trükk. Nagyon lukacsos volt a közepe, fogtam a cérnát, és minden pálcára egy rövidpálcát horgoltam utólag. Körbe, körbe.
Lehet egy sorban, vagy még egyben a másik fölé. Nem rá ! Fölé, ugyanarra a pálcára még egyet.
Csináltam olyat is , hogy  2 ráhajtásos pálcákat horgoltam oda a második sorba, és akkor 3-szor körbe lehetett horgolni. Ettől még vastagabb lett a közepe, teljesen olyan, mint egy margarétának.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése